måndag, mars 19, 2012

asså f'låt!

det är liksom mitt fel att det snöar idag...
plockade undan alla tunga vinterskor, tvättade alla solkiga vantar och rensade i garderoben som sagt.


men det straffade mig själv hårdast tror jag - i samma ögonblick som jag imorse drog på mig löpartightsen föll de första flingorna och min härliga våriga löparrunda runt området byttes till trist löpband bredvid andra morgonpigga motionärer på gymet.



gjorde mitt bästa för att kompensera detta med våriga chinos. och frös.

hoppas ni fick det härligt trots detta väderbakslag.

jag har försökt tagga mig själv för att gå på tre nätter, det går sådär...
kaffe, blodapelsin och lite dator nu efter en tupplur var i alla fall precis vad jag behövde - egentligen längtar jag ju lite till jobbet.

barnen hämtades pigga och glada efter att ha hängt med sina vänner några timmar idag, så de längtat efter vardagen i alla fall den sista semsterdagen.

2 kommentarer:

mis(s)match sa...

Härlig scarf!

Marielle sa...

Måste köpa chinos...