fredag, mars 09, 2012

här står jag och känner mig vårig på ICA

första Conversedagen!!

handling utförd, nu är det bara resten kvar.

inte konstigt att jag inte tycker om att resa, jag hatar att planera packning! värdo på det! och ångest får jag! och svettningar! och lätt tryck över bröstet!

kastar mig in i det och tänker att jag kanske kommer ut någon gång på kvällningen, då ska jag fira med en Corona och dubbelavsnitt av Greys. japp, att lära mig dricka öl är alltså det här årets löfte och jag tänkte börja just nu denna semestervecka. yey.




4 kommentarer:

Librarybeth sa...

Och jag vill ha en rapport hur det gick sen!! :D

Vesnas vardag sa...

Fina du. :)

Anna sa...

LB: dt gick sådär...

Vesna: tack!

Marielle sa...

Ha ha, jag ÄLSKAR att packplanera. Jag tycker om att göra upp menyn, att packa ner pyssel i miniformat till barnen och spel i reseformat för oss vuxna. Och ja, jag älskar öl också! (Ljus alltså, inte de där som är som att dricka en limpa.)