fredag, mars 02, 2012

fredagslyx

äntligen sken solen och vi firade våren med en förmiddag i lekparken, utan de tjockaste jackorna och med tunnare mössor.

efter lunch for vi till centrumet och jag kom hem utan den möjligtvis perfekta tröjan.
men istället med ett serum jag tänkt på sedan jag läste om det i senaste Styleby. kan förmodligen inte tävla med mitt fina serum från Exuviance, men för en bråkdel av priset är det värt ett försök.

en ny ögonskugga fick följa med hem. eller ny och ny.
den skuggan hade jag när jag gifte mig för snart fem år sedan och kan inte sluta. färgen Muffin från Make up Store är den perfekta färgen av pärlemobeige.

Blixten fastnade framför hyllan med de små djuren från Schleich. han kan stå där i en timme och titta på de olika arterna och drömma.

väl hemma festade vi med smörbulle från Gateau, fast den hann vi inte få med på bild....

snart ska vi bege oss till familjen Lif för redigt fredagsmys, som vi längtat.

efter detta blir det helt plötsligt nattjobb, så kan det gå!!








3 kommentarer:

Typ36 sa...

Åh jag älskar the Muffin! Bäst!

Anna sa...

ha ha - The Muffin rockar :)

Marielle sa...

Man bara måste älska en ledig fredag! Även om det blev lite nattjobb så där hux flux ;-)