torsdag, mars 01, 2012

...





inte helt otippat vaknar jag vid halvsex-rycket av en olycklig liten tjej som fasar kräkningar och hulkar över toastolen.

inga kräkningar än så länge men väl magont och illamående.

nu tar jag fram tunga kavalleriet av barriärvård, stora spritflaskan, tvättmaraton och vitpepparkorn.

jag ska inte låta detta ta mina lediga dagar eller fina humör.

vi ska bygga legobrandbil, pyssla, dricka smoothies & hänga.

firade morgonen med vanilla-cinnamon-cardamom-latte.

I can do this!!

3 kommentarer:

fru a sa...

yes you can! puss och kram. har tänkt på dig och ditt stora hjärta på morgonen.

Marielle sa...

Håller tummarna för att illamåendet går över och att ni får njuta av en härlig dag! Vi har strålade sol & 10+! (Och jag sitter på en demensavdelning och läser en hög broschyrer...)

Anna sa...

Fru A: <3

Marielle: fy det låter faktiskt inte alls så särskilt skoj för din del! kram