fredag, mars 30, 2012

sparkle

ok, så sakta kommer fredagskänslan smygande. 

provade att måla lite bling på det viktigaste ringfingret jag har och jag gillart! 
men orginalet är svårt att slå.




pappan är med på skolan en stund och jag försöker komma i form.
i kväll väntar ju middag hos fina vänner, som vi väntat!

lyssnar som vanligt på Adele och försöker hitta en bra tutorial att fixa kvällens bun.

oh! oh! glömt att berätta: klickade hem en klocka igår! finaste guldiga lilla Casion från Asos. de skickar med fri frakt världen över. tips: fina priser på Cons där!

senaste Googlingen här på datorn var förresten plantera pioner. kanske någon med gröna fingrar kan ge mig lite fina tips? prunkande engelskt tänker jag mig. gärna redan imorgon.

vet ni att det är en vecka till påsk? jag ska visst bjuda på lite påskmiddag men är inte alls intresserad av prinskorv och ägg. jag tänker brie on a stick. kan inte gå fel. öser på med något bubbligt i glasen och så en fräsch Ceasarsallad och en Pavlova som söt avslutning.

nu, nu är den här - fredag ftw!

annaliten

4 kommentarer:

anna sa...

men åh vad fint. så fort jag hittar ett glittrigt och ORKAR måla naglarna ska jag kopiera dig rakt av! ha en fin fredag!

Frida sa...

Yey, fina du! Jag skulle definitivt älska din påskmiddag. Prinskorv är inte min melodi heller.

Vesnas vardag sa...

Vad läckert, kul idé! :)

Anna sa...

Anna: ja gört!!

Frida: du får la komma du med??

Vesna: ja visst var det kul? gillart!