onsdag, mars 14, 2012

findagen

en heldag i backen efter en sovmorgon - kan det bli bättre?

ja tydligen!

för efter eftermiddagens finfika ställde vi till med after ski, sanna mina ord - något av det trevligast med skidsemester.

underhållning?
Blixten som sjunger och dansar till Sean Banan, kan liksom inte bli bättre!



jag är så glad att min dotter har världens bästa moster. en tjej som vem som helst skulle vilja ha som bästa vän.
när jag inte får veta något längre; då har hon sin moster att prata med.
det är världens bästa grej för min Brallis!



hennes Erik känns lite som barnens extra morbror, så fin kontakt han har med barnen. att bli lätt tårögd så här på gamla dar och efter ett glas rött var inte svårt.



jag är så glad att vi har er i vår närhet, tack för att ni finns här.

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Finemang med flera fina vuxna runt kidsen!!!

Anna sa...

It takes a village som dom brukar säga..

Marielle sa...

Mys med after ski är lätt i topp-tre på skidsemestern! Vilken härlig relation Brallisen och din syster verkar ha <3Det kan man bli tårögd över även utan vin...