måndag, mars 12, 2012


i höstas skrev jag något kryptiskt om en sak jag inte fick prata om. lättbloggat.

egentligen hade jag väl kunnat berätta lite mera när jag visste att det inte gick vägen, men så glömde jag av det.

häromdagen såg jag så trailern för Så levde de lyckliga, Svt's nya satsning om relationer.

hur har då jag något med det här att göra?

jag blev uppringd en eftermiddag av en tjej som sa att de suttit och tittat igenom gamla bröllopsannonser i olika tidningar och tydligen fastnat för vår. hon berättade att de skulle göra en serie om livet efter bröllopet och hon undrade om vi ville vara med.
efter en snabb överläggning med maken enades vi om att det skulle vara en rolig erfarenhet. tydligen var vårt liv inte tillräckligt spännande för vi blev aldrig utvalda, men hon avslutade med ett vi sparar informationen om er och återkommer gärna om det kommer något nytt som passar om det är okej?

klart det är!

nå, hade ni tittat om vi var med?

vi ska i alla fall sitta bänkade imorgon kl 20.00 framför ettan.



annaliten

8 kommentarer:

yllet sa...

ahme! klart jag hade tittat om ni varit med!! synd att ni inte kom med!

Anna sa...

visst var det trist! jag tror vi gjort succé ha ha!!

Åsa sa...

Då hade jag absolut tittat!!! Verkligen synd att ni inte kom med!

Töffla sa...

Men åh, va synd! Hade ju vart sketa kul ju... Men gör en egen film ändå... för era barn att ha i framtiden. Kan va kul! ;) Kram

smile sa...

Absolut!

Fröet sa...

Självklart!!

Anna sa...

Bra ide Kicki!!

Anna sa...

Vilket gäng som skulle spanat! Kul!