söndag, mars 18, 2012

dagens önsk

ett jobb eller en vardag som gick ihop med min garderob.

jag shoppar inte galet mycket, men är dålig på att rensa.
tänker alltid att jag ska ångra mig.
sen är jag tyvärr så gammal att jag har finkläder.
som finporslin.
sånt som jag älskar men inte vill nöta på.
dumt
!

rensade igenom en sväng idag, flyttade varmkoftorna upp en våning och det tunnare fick komma fram i dagsljus igen.

jag önskar jag kunde bli bättre på att inte ha dåligt samvete för de grejer jag egentligen sparar för att i princip kunna måla med och sedan gå runt med dessa illasittande pjäser på kroppen en hel söndag.
blä.

klädinspo; come my way!

tills dess: urfin tjej!!

annaliten

3 kommentarer:

Fia FIT sa...

Men gud vad roligt! Att du har finkläder som du inte vill slita på! Vilka tillfällen har du de på dig då? Blir så nyfiken...

Anna sa...

ha ha, kanske inte finkläder på det sättet - men du vet finare vardagskläder som jag bara inte använder för att jag tycker att de är så härliga :)

Marielle sa...

:-)
Garderoben är full av illasittande, fula eller slitna kläder. Använder några få utvalda om och om och om igen... Suck! Så tråkigt det är...