torsdag, mars 08, 2012

håhåjaja eller vad man gör med en torsdagkväll

jag tänker inte börja med att berätta att jag är trött, det är så himla trist att läsa.

istället tänker jag berätta andra spännande detaljer om mitt liv:

jag har handlat tre gråa plagg.

druckit en nyhetskaffesort på EH - rafflande!

kört bil.

hämtat glada trötta barn.

spinnat.

ätit en kycklinggryta med matvete som maken lagat med omsorg.

tvättat för mycket.

läst en saga om Fabian för Blixten.

fått ännu en teckning av Brallisen.

börjat packa, freakat!

skrivit mathandlingslista på måfo.

lackat tånaglarna.

inte orkat se de inspelade Greys-avsnitten utan istället fastnat i Pinterest-träsket och hittat fina bilder:


nu äter jag en blodapelsin och tänker att det är långt till sängen.

imorgon är jag kanske back in business, godnatt!


annaliten

3 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Ville bara säga att din kommentar fick mig att tänka om beträffande att ge blod, tack för det! :)

Anna sa...

härligt att höra Tove! du gör något viktigt!

Marielle sa...

Herregud! Det var inte lite det...